Kovo mėnesį Vilniaus rajono pedagoginėje psichologinėje tarnyboje prasidėjo nemokami neuroedukacijos užsiėmimai vaikams. Mokymuose dalyvauja pradinukai iš Nemenčines K. Parčevskio ir Gedimino gimnazijų. Grupė yra daugiakalbė bet vaikai draugiškai bendrauja ir puikiai sutaria užsiėmimų metų.
Neuroedukacija – tai socialinių, emocinių kompetencijų ugdymo užsiėmimai, kurių metu, taikant įvairius dailės terapijos metodus, vaikai mokosi suprasti, kas vyksta jų viduje, valdyti emocijas ir adekvačiai jas išveikti, bendradarbiauti, sutelkti dėmesį, atsakingai priimti sprendimus ir t.t.
Užsiėmimus veda sertifikuota neuroedukatorė Aleksandra Dombrovskaja.
Neuroedukaciniai užsiėmimai su meno terapijos elementais yra vis populiaresnė vaikų mokymo forma, kuri naudoja neurologijos, psichologijos ir pedagogikos sričių žinias. Vienas iš pagrindinių neuroedukacijos tikslų yra vystyti socialines ir emocines kompetencijas. Šios įgūdžiai leidžia sėkmingai funkcionuoti visuomenėje, o neuroedukaciniai užsiėmimai padeda vaikams jas išmokti taikant meno veiklas. Vaikai mokosi reikšti savo emocijas piešdami, dažydami ir atliekant kitas menines veiklas, kas padeda jiems išreikšti, suprasti ir susidoroti su sunkiomis emocijomis, tokiomis kaip pyktis ar liūdesys. Vaikams labai patinka piešti ypač rankomis, naudojant tiek dažų kiek norisi, o galimybė neprisirišti prie temos bei laukiamo rezultato išlaisvina emocijas ir suteikia labai daug džiaugsmo. Neuroedukaciniai užsiėmimai taip pat padeda vaikams išmokti užmegzti teigiamus santykius su bendraamžiais ir suprasti, kad kiekvienas žmogus yra skirtingas ir turi savo poreikius.
Mokinių laukia 12 įtraukiančių 3 valandų trukmės užsiėmimų.
Neuroedukacinių užsiėmimų temos:
1. Susipažinimas spalvomis.
2. Aš ir mano emocijos.
3. Aš ir mano jausmai.
4. Aš ir mano svajonės.
5. Aš ir mano prisiminimai.
6. Aš ir mano darbai.
7. Aš ir mano šeima.
8. Aš ir mano draugai.
9. Bendravimas dviese.
10. Grupės narių tarpusavio bendravimas.
11. Tarpasmeninis ryšys.
12. Dėkingumas ir džiaugsmas.