Emocinio raštingumo ir patyčių prevencijos užsiėmimai mokyklose

Pasitelkus scenos ir literatūros meną, psichologijos tyrimus bei emocijų atpažinimo vaidybines pratybas ir diskusijas, dviejose mokyklose buvo suorganizuota dešimt užsiėmimų mokiniams: penki emocinio raštingumo didinimo renginiai ir penki patyčių prevencijos renginiai. Užsiėmimais buvo siekiama ugdyti mokinių (ir mokytojų) emocinį raštingumą, empatiją, sąmoningumą ir mažinti patyčių mastą – tokiu būdu stiprinti projekto dalyvių psichikos sveikatą, tuo pačiu užkirsti kelią alkoholio vartojimui, kaip netinkamai įtampos slopinimo priemonei. Šie užsiėmimai yra projekto „Neuroedukacija, emocinio raštingumo ugdymas ir patyčių prevencija Vilniaus rajono mokyklose“ dalis. Projektas finansuojamas Vilniaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis.