Konferencija „Neuroedukacija. Teorinės ir praktinės įžvalgos darbe su vaikais“

Vilniaus r. PPT  įgyvendindama Vilniaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių įgyvendinimo rėmimo projektą „Neuroedukacija. Teorinės ir praktinės įžvalgos darbe su vaikais“ pakvietė mokytojus ir švietimo pagalbos specialistus į baigiamąją  konferenciją, kuri įvyko gruodžio 8 dieną.

Konferencijos metu licencijuotos neuroedukatorės ir praktikės supažindino dalyvius su neuroedukacijos teoriniais pagrindais,  pristatė praktines veiklas bei pasidalino sėkmės istorijomis darbe su vaikais.

Neuroedukacija tai neuromokslų sritis, ją galima apibrėžti kaip daugialypę discipliną, susidedančią iš kognityvinių neuromokslų, ugdymo psichologijos, edukologinių ugdymo technologijų ir kitų metodų, kurie remiasi smegenų plastiškumo teorija, nagrinėja žmogaus mąstymą ir asmenybės ugdymą.

Neuroedukacijoje daug dėmesio skiriama atsakingos asmenybės ugdymui. Specialistai dirba ne tik su vaikais, bet ir su jų tėvais ar globėjais. Konferencijos metu buvo pristatomi įrankiai, kuriuos tėvai ar globėjai turėtų naudoti, siekdami auginti brandžią asmenybę. Buvo kalbėta apie kūrybingumą plačiąja prasme  – apie savęs įgalinimo kūrybinius procesus, sąmoningus pasirinkimus ir savęs pažinimo kelyje atrandamą kūrybingumą. 

Taip pat buvo pristatyti keli praktiniai įrankiai, kuriuos dalyviai galės išbandyti ir integruoti į savo pedagoginę praktiką. Vienas iš pratimų makaliūzės piešimas – greitas, kūrybiškas ir paprastas būdas padedantis lavinti susikaupimo, koncentracijos, vaizduotės įgūdžius, tai būdas kurti ir stiprinti ryšį su vaiku.